Terug
Gepubliceerd op 23/08/2024

Besluitenlijst  Vast Bureau

ma 12/08/2024 - 16:30 collegezaal
  • Geerinckx Veerle, voorzitter

    • B-punt

      • Algemeen beleid

        • Register in- en uitgaande briefwisseling week 2024/31 en 32

          Goedgekeurd

          Het vast bureau neemt kennis van het register van de in- en uitgaande briefwisseling van week 2024/31 en 32.

  • Lauwers Greta, eerste lid

    • B-punt

      • Personeel

        • Verdere tewerkstelling als halftijdse (19 uur/week) logistiek medewerker (IFIC 8) in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur

          Goedgekeurd

          Het vast bureau besluit een halftijdse (19 uur/week) logistiek medewerker (IFIC 8) verder te werk te stellen voor onbepaalde duur.

        • Aanvaarding ontslag technisch medewerker Thuiszorg - Klus (E1-E3), wegens pensioen

          Goedgekeurd

          Het vast bureau aanvaardt het ontslag van een technisch medewerker Thuiszorg - Klus (E1-E3), wegens pensioen op 1 januari 2025.

           
        • Genezing zonder blijvende arbeidsongeschiktheid hulpkok (D1-D3)

          Goedgekeurd

          Het vast bureau stelt de genezing zonder blijvende arbeidsongeschiktheid vast van een hulpkok (D1-D3)

           
        • Proces-verbaal selectieprocedure poetshulp in de gemeentelijke gebouwen en gemeentescholen (E1-E3) en permanente publicatie selectieprocedure poetshulp in de gemeentelijke gebouwen en gemeentescholen (E1-E3) via werving.

          Goedgekeurd

          Het vast bureau neemt kennis van het proces-verbaal van de selectieprocedure voor een poetshulp in de gemeentelijke gebouwen en gemeentescholen (E1-E3) en besluit de geslaagde kandidaten op te nemen in een wervingsreserve van 2 jaar.

          Het vast bureau gaat akkoord met een permanente publicatie en selectieprocedure voor een poetshulp in de gemeentelijke gebouwen en gemeentescholen (E1-E3) via werving, met het oog op het aanleggen van een gezamenlijke wervingsreserve met de gemeente.

        • Vaststelling kandidatenlijst en proces-verbaal opstart selectieprocedure deskundige Financiën (B4-B5)

          Goedgekeurd

          Het vast bureau stelt de kandidatenlijst vast en neemt kennis van het proces-verbaal van de selectieprocedure voor een deskundige Financiën (B4-B5).

        • Aanstelling voltijdse zorgkundige (IFIC 11) in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur

          Goedgekeurd

          Het vast bureau stelt een voltijdse zorgkundige (IFIC 11) in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur aan.

        • Aanstelling deeltijdse (30,4 uur/week) zorgkundige in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur

          Goedgekeurd

          Het vast bureau stelt een deeltijdse (30,4 uur/week) zorgkundige (IFIC 11) in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur aan.

        • Aanstelling voltijdse zorgkundige in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur

          Goedgekeurd

          Het vast bureau stelt een voltijdse zorgkundige (IFIC 11) in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur aan.

        • Kandidatuur, vaststelling selectiecommissie en proces-verbaal selectieprocedure huishoudhulp (E1-E3)

          Goedgekeurd

          Het vast bureau stelt de kandidaturenlijst en selectiecommissie vast en neemt kennis van het proces-verbaal van de selectieprocedure voor huishoudhulp (E1-E3).

  • Van Haesendonck Dominique, derde lid

    • B-punt

      • Senioren

        • 30 jaar WZC Releghem: organisatie Vlaamse kermis met infostand over de nieuwe zorg- en welzijnssite.

          Goedgekeurd

          Het vast bureau gaat akkoord met de organisatie van een Vlaamse Kermis op 21 september 2024 ter gelegenheid van het 30-jarig bestaan van het woonzorgcentrum met een infostand over de toekomst van het woonzorgcentrum en de ontwikkeling van een zorg- en welzijnssite.

  • Goovaerts Kathleen, voorzitter BCSD/lid

    • B-punt

      • Sociale zaken

        • Inzet ondersteuning bij de financiële administratie Individuele Hulpverlening met betrekking tot het opvolgen van de maandstaten

          Goedgekeurd

          Het vast bureau keurt de inzet van consultancy bij de financiële adminsitratie Individuele Hulpverlening met betrekking tot het opvolgen van de maandstaten goed. Het vast bureau gaat akkoord met 3 dagen consultancy aan een voordeeltarief van 819 EUR (excl. BTW) per dag.

        • Evaluatie hulpverleningskader - aanpassing financiële screening: verwijzing naar raad voor maatschappelijk welzijn

          Goedgekeurd

          Het vast bureau keurt de nieuwe financiële screening binnen de bestaande hulpverleningskaders goed en verwijst deze door naar de raad voor maatschappelijk welzijn.